Модуль 8. Рефлексія
Цей модуль
допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів»,
а саме:
·
що оцінювання має
відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у
навчальних цілях знань та навичок;
·
а також те, що
оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу
як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття.
Я
розглянула критерії форм оцінювання, що тісно пов’язані з цілями, та
дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань,
які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями.
Цей модуль
був пізнавальним, цікавим, інформативним, та нескладним у виконанні.
Комментарии
Отправить комментарий