Модуль 11. Рефлексія

Ось і закінчився тренінг "Intel. Навчання для майбутнього". З усього того, чому я навчилася  на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде створення  учнівських проектів. 
   Маю надію, що використання   сучасних технологій приведе мене та моїх учнів до успіху.  
   Найскладнішою була підготовка до оцінки мого проекту колегами, а також до оцінювання інших портфоліо. Цей нелегкий шлях ми з групою пройшли разом. Перш за все, я хочу подякувати тренерам, які мали терпіння, надихали нас на творчість, нестандартне мислення, по-друге - колегам за їх ідеї, поради.
     Цей тренінг виявився дуже важливим, тому що я побувала в двох ролях: учень-вчитель. Це дозволило побачити усі підводні камені. Найцікавішими виявились дописи у блозі та робота з документами. Я навчилась новому і цікавому, що має практичну цінність і це тішить.

 Чесно кажучи останні два дня тренінгу виявились найскладнішими. Потім у мене було багато ідей. І ці дні стали найціннішими для мене.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога